вівторок, 17 листопада 2015 р.

ДВІ СКРАПОВІ ОНЛАЙН КОНФЕРЕНЦІЇ. ВЖЕ СЬОГОДНІ!!!

Коли тиждень тому я одержала виграний сюрприз за участь у Тетяниному Осінньому посткросінгу (про що я окремо напишу:), я спочатку не знала, що робити з усим цим скраповим багатством. Я ж ним не дуже захоплююсь, навіть не збиралася і носа в нього сувати... Але... Мабуть, вірус грипу з температурою та сильний бронхіт все-таки на голову діють... Підхопила я вірус... скрапбукінгу..... Зароїлися в голові різні ідеї... І вже знаю, як використати Таніни смачняшки:)))
Підписалась на декілька блогів, і вчора у Тані Паламарчук побачила оголошення, що ввечері вона буде проводити заняття. Отже вчора я до пізньої ночі (з перевами, на жаль) провела, спостерігаючи за створенням шедеврів!

Тож, кому цікаво, поспішайте зареєструватися!!! Конференція та Академія безкоштовні!

РЕЄСТРАЦІЯ

РЕЄСТРАЦІЯ
Blog Widget by LinkWithin

6 коментарів:

  1. Наташа, удовольствия от учебы! И здоровья!

    ВідповістиВидалити
  2. Да, болячки іноді добряче на нас діють!)))))) Давай, хворій скрапом і показуй нам результати! Цікавееенно - не те слово!)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це точно :)))
      От тільки спочатку мені треба придбати потрібні матеріали :)
      Добре, що після перегляду вебінарів вже більш-менш розумію, що мені подобається, а що ні.

      Видалити
  3. Ната, бачу в тебе починає "їхати криша" на скрапі :)
    Не знаю, чи знаєшь ти Олену Волочкову, на всяк випадок дам неї посилання http://alisa-art.blogspot.com/ Її зефірний стиль для мене самий найкрутиний в Києві. Взагалі у них, скраперш, своя тусня в Києві - вони часто зустрічаються, тусять...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тасю, дякую за цікаве посилання!
      Я б не сказала, що я аж так занадто захопилася скрапом.:) Просто в мене виникли деякі ідеї, а тут трапилися такі гарні нагоди повивчати, як їх втілити у життя. І дуже цікаво спостерігати за творчим процесом майстринь, коли на очах народжуються шедеври!
      А вишивці хрестиком я навряд чи зраджу :)))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...