середу, 30 березня 2016 р.

Ukrainian art. Petrykivka. Part 1

 
На території Софії Київської проходить виставка cучасного петриківського розпису "Петриківський рушник" 
Картини. Деякі з них можна придбати.
 Жарптах. Олена Ярмолюк
 Її ж півник
Наталія Статива-Жарко

 
Під дубом. Галина Назаренко
Особисто мені Петриківський розпис був відомий в дитинстві лише за зразками розписаних таць та тарілей. Але це ще й керамічна плитка, посуд, меблі, вишивка, предмети одягу.
Стіл "Овочі", лавка "Фрукти". Гарькава Т.А.

Таця "Квітучий край". Панко В.Ф.
Декоративна тарілка "Зустріч". Старостенко (Гурська) Н.М.
Декоративна тарілка "Горобина". Дека М.В.
Декоративна тарілка "Півень". Гарькава Т.А.

Декоративна таріль "Павичі". Яненко(Статива)М.І.


Декоративна таріль "Калина червона". Панко В.Ф.

Дізнатися більше про петриківський розпис можна на сайті  www.petrykivka.dp.ua

Blog Widget by LinkWithin

11 коментарів:

  1. Дякую за такий змістовний фотозвіт. Я,якзавжди,більше плескала язиком,ніж роздивлялася)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я більше ходила і роздивлялася, ніж фотографувала. Таке буяння кольорів! Неймовірні квіти, птахи! Тепер жалкую, що все докладно не зафільмувала.

      Видалити
    2. Так забалакались, що я лавку з фруктами не побачила, хоч столик з овочами розгледіла )) Шо б ми без Нати робили ))

      Дякую тобі, люба, за класні фото, компанію і флешечку ))

      Видалити
    3. От дивина! А я овочі на столі тільки вдома на фото розгледіла, а ось до фруктів на лавці весь час припадала :)
      Так, прогулянка була весела й пізнавальна!
      А я хочу розпочати цикл прогулянок (з екскурсіями) до музею видатних діячів української культури. Тим більше, що після можна пройтися Ботанічним садом і завітати до Майстерні шоколаду.

      Видалити
  2. Петриківський розпис на плиточці просто неймовірний ! дякую Вам за таку інформацію !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені приємно ділитися красою з іншими :) Дякую за відгук!

      Видалити
  3. Наталю, дякую за гарні фото! Все ще раз добре роздивилася - у всіх подробицях і маленьких деталях )) Бо мої телефонофотки, зрозуміло, цю красу не відображають.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Будь ласка! Я теж розглядаю фотографії після виставки, бо живцем багато що пропускаю :)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...