суботу, 25 квітня 2015 р.

Як я готувалася до Великодня. Продовження

Сьогодні покажу мій доробок. Звісно, спочатку вишивка :)

Давно вже хотіла зробити серветку або скатертинку на Великодній стіл. Брак часу і відповідної тканини для вишивки дозволив вибрати тільки невеличкий сюжет (виявилось, Veronique Enginger) із  збірничка MANGO "Une annee a broder".

Звичайно, вишивку підбирала до бавовни з такою ж тематикою:). На жаль, забула проклеїти клаптик двостороннім клейовим флізеліном, тільки пристрочила швом для аплікації. Розмір серветки вийшов 33х33 см, а самої вишивки - 7х7 см.
Іще зшила сердечки з давно вже вишитими сердечками) Акуфактуму.


І любов з першого погляду - кролик від La Comtesse. Правда, не встигла з ним нічого зробити:


А ще ми на рукодільних виставках накупили з дівчатами гарнюніх фігурок SKY SWALLOW, і я з донькою їх розмальовувала. Дуже захоплююча справа! Окрема подяка Наталочці за розповідь про акрилові фарби, які я теж придбала.



І наостанок - алаверди Тоні, з якою ми майже одночасно фотографували фіалки. Voila`!

Чоловік часто розказує усілякі байки про своє село під Бахмутом (зараз ще Артемівськ). Так от. Жив собі там дід на прізвисько Хек. І от іде він вулицею, уже за 90 років, перехожі вітаються й питають: "Як здоров"я, діду?" - "Шо?"  - "Як здоров"я?" - " Приводь жінку - узнаєш!!!" - шамкав дід.

Blog Widget by LinkWithin

10 коментарів:

  1. Veronique Enginger - улюблений дизайнер.
    Фігурки розмальовані дуже-дуже гарні.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Людмило! Буду поступово показувати ще :)
      А ці розмальовки - такі захоплюючі, неможливо зупинитись.

      Видалити
  2. Гарнюні сердечка які! А серветочка!! Купа схемок лежить у валізці, особливо дитячої тематики, думаю - вишию - а далі куди? От і ідеї!! Дякую! Цікаво у вас. Залишусь ПЧ.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Тіно. Оце я теж перейшла від вишитих картин до прикладного застосування вишивки, буду ще показувати :). А ще буде і плетіння, і шиття, і нерукодільне. Сподіваюся, буде цікаво :)

      Видалити
  3. Наташа, скільки краси! Вразили фігурки! Так гарно розмалювали :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Алло! Мені б волю - я б усе підряд у них купила, так сподобалося!
      Ми ще для мами-бабусі розфарбували великий букет у лійці, але я його забула сфотографувати.

      Видалити
  4. Дякую, що сьогодні принесла це все, наживо виглядає ще краще, особливо серветку з курочкою :)

    Історія про діда - 5 балів ))) Як і "зараз ще" про Артемівськ )) Зараз ще і дряпучий Цюррррупинськ - скоріше б став Олешками знов.

    Віоли заслуговують на окрмий пост, як на мене, вдача фотографія. До речі, виявилось що їх сила-силенна ще квітне на схилах уздовж Набережного шосе.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Тоню! Згодна, фіалки - то окрема тема (фіалки Тулузи, фіалки Мадриду, цукрові фіалкові пелюсточки, плетені фіалкові шалики...).
      А ці все одно - до теми Великодню, бо їх великий оберемок мама привезла на наступний день з дачі разом із нарцисами та жовтенькими). І усе це разом з вишивками/фігурками брало участь у фотосесії:)

      Видалити
  5. Вживу все ще гарніше ніж на фото, а оті розмальовочки я теж страх як люблю! А от серця я мабуть не побачила, бо дуже серветку роздивлялась :/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксаночко! Я взагалі нічого не встигла до ладу роздивитися, бо дуже увага розсіяна була з моїм живчиком:))) Лаванду пам"ятаю:)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...