суботу, 2 квітня 2016 р.

СП "Носики-курносики". І етап


Ось і перші сторіночки до нового спільного проекту по створенню альбомів. Він дуже вчасно розпочався, бо я все ніяк не наважувалася сама. Тим більше, що формат 19,5х19,5 см для мене новий.
Альбом буде для моєї доні Катрусі, від народження і до 2х років (бо цілих 11 розворотів), і перші сторінки якраз і присвячені першим дням і виписці з роддому.
На лівій сторінці планується 5 фото 9х13 і ярличок для запису інформації про народження.
 
На правій сторінці - м"яка текстильна рамочка (завдання першого етапу) також для фотографії 9х13, а під нею - місце для маминих скарбів :)
Шикарна колекція паперу "Бебі шеббі" від Фабрики Декору, але, вочевидь, набору з 9 листів 30х30 мені вистачить розворотів на 5, або й менше. Потрібно докупити ще паперу.
Blog Widget by LinkWithin

2 коментарі:

  1. Очень милый разварот! 11 разваротов это много... Мне бы хоть 4-5 осилить))) желаю удачи и вдохновения!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за побажання! Так, трохи забагато, але ж і фотографій дуже багато :)
      А взагалі, це я таку заготовку для альбома у Фабрики Декору купила))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...