четвер, 17 листопада 2016 р.

ATC "Step to Fly"

Усім привіт!  Завдання першого уроку в "Магічній школі" Марини Сискової виконано:)

 Мої перші АТС. Серія "Step to Fly".

Взагалі, на початках зовсім не розуміла, навіщо-то вони потрібні, АТСки:). Навіщо на них витрачати такі дорогі матеріали (мабуть, так думає багато початківців у скрапбукінгу))). Навіщо робити не одну картку, а серію, ще й давати назву серії... Та усе колись буває вперше).

Отже, перший етап у "Школі", завдання - серія АТС або теги, ОЕ - руни, знаки, символи.
Важкувато мені завжди давалися назви. І над тематикою довелося поміркувати. Та, словами Марини, "папір сам підказав тему". Поштовхом для створення послугувала картка із зображенням клітки для птахів, підібралися наліпки з фразами, і діло пішло).
Крок 1.  Уяви неможливе/ Step One. Imagine The Impossible

Крок 2. Перевір свої межі/ Step Two. Test Your Limits (заброньовано)

 Крок 3. Досягни зірок/ Step Three. Reach For The Stars
Сподіваюсь, мені вдалося передати свою основну ідею: мрій, розсувай межі своїх можливостей, досягай мети! І мої магічні знаки - цифри (які, до речі, ще й повторюються на тегах перших двох карток).

Вперше тримаю в руках папір 7 Dots Studio. Для цього проекту я придбала набір 15х15, висічки та фрази-наліпки з колекції "Lost and Found". Чи треба казати, що  Lost  - один з моїх улюблених серіалів?) А папір - неймовірний! Дуже універсальний. Хоча купувала його заради природних відтінків.
Банер "Магічної школи"
http://marina-solnechnaya.blogspot.ru/2016/11/1-magic-school.html
В роботі використала чіпборд від "Вензелика", трафарети від Євгенії Курдибановської та Фабрики Декору, чорну текстурну пасту 3D Plastic Matt Color від MHP, фоновий штамп від Lesia Zgharda.
Blog Widget by LinkWithin

10 коментарів:

  1. Супер!!!! Ти талант!!!! Можна мені 2 в долг? А то з синочком щось штампувати швидко не виходить)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Надюшо, дякую! Одразу згадалося старе ч/б кіно "Попелюшка": "Я не волшебник, я только учусь!") А я додам: "... у Магічній школі".
      Домовились, але одну, добре? Обирай з 1 та 3 (№2 забронювали).
      Пам"ятаю твої стильні АТСки. Уявляю, який зараз твій малюк активний:) Мабуть, і хвилини спочинку не дає, і вигрібає все підряд з усіх шухляд та шафок) Тут не до скрапбукінгу))).

      Видалити
    2. Я мала на увазі#2 хочу, як не має - тоді першу. Я жити вже не хочу з ним, дуже енергійний. Дома місяцями прибрати не можу, я взагалі нічого не можу. Одяг викидати не дуже любить, посуд та вікна бити більше.

      Видалити
    3. Надю, вибач, я одразу й не зрозуміла. Перша - твоя.
      Так, з малими треба терпіння й терпіння, і з часом все більше).

      Видалити
  2. Очень понравились Ваши АТС! Такие точные символы и все так стильно, гармонично: каждая деталь на своём месте!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Мария! Пришлось немного голову поломать, т.к. впервые их делала.

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...