четвер, 24 листопада 2016 р.

Лофт-блокнот або погода в домі

 
Продовжую вчитися в Олесі Барінової, в проекті "От Кирпичей к Звездам".

Перший етап "Лофт". Перший урок - цегляна кладка. Олеся настільки детально описала процес, що повторити його ніяких труднощів не склало.
В мене створилася обкладинка для блокноту А6. Але покажу спершу не її, а форзаци. Вони також лофтові. Аркуш скрап-паперу від ТМ "Роса".
Ось і мій "будиночок":

Труднощі з ним в мене виникли дещо іншого характеру. По-перше, для обкладинки я взяла затонкий картон, тільки 1,5 мм. По-друге, трафарет в мене був тільки з маленькими цеглинками (хоча за пропорціями якраз підійшов до Вензеликового вікна з котиком). А тому паста нанеслася в шар менше 1 мм, і виділити цеглинки пензлем було важкувато й не дуже вдалося.
По-третє, хотілося передати фарбами ефект освітленого вікна на темній нічній стіні, але зфотографувати цього не змогла. Оптика проявляє те, що око не бачить: білий грунт відбиває світло, і білий колір дуже сильно виділяється. Хоча реально обкладинка темна... А під лампою - як на першому фото:).
Спинка блокноту. Трохи ближче до реального кольору:
І хоча я залишилася не дуже задоволеною результатом є до чого прагнути, чоловік одразу попросив подарувати блокнот йому))).

Банер проекту:
Чудова дошка! Все те, що я вдома люблю, що створює наш затишок. Аромат випічки та гарячого какао, зоноване тепле освітлення в напівтемній кімнаті... Саме таке тепле освітлення і дало поштовх для створення обкладинки блокноту. Світло у вікнах твого дому... Коли вертаєшся ввечері з роботи, піднімаєш очі, відшукуючи свої вікна... Радієш, коли бачиш в них світло, уявляєш собі, чим зараз зайняті твої домашні... 
А ще ми з донькою ввечері ходимо гуляти на майданчик біля дому, де живе моя мама й сестра з великою родиною. І також розглядаємо освітлені вікна, гадаючи, хто вже вернувся з навчання-роботи, і що смачненьке готують на вечерю 😋.
Blog Widget by LinkWithin

14 коментарів:

  1. Ната, какой он классный! И такое реалистичное окошко получилось!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Ната, мне нравится твоя работа, блокнот действительно удался. Без капризов при съемке такие текстуры редко обходятся. Форзацы подходящие, лучше и не придумать.
    Кто-то стал счастливым обладателем модного лофтового блокнота!

    ВідповістиВидалити
  3. Наталочка, дуже гарна робота. У мене така ж як у тебе була проблема. Цеглинки дуже ніжними виходили, для листівки це було добре, а для карандашниці не дуже.

    ВідповістиВидалити
  4. Ната.по мені,так вийшла ніч,вікно таке яскраве,все освітлює!Дуже гарно!

    ВідповістиВидалити
  5. Здорово! Нравится кошка на светящемся окне! Чудесные кирпичики

    ВідповістиВидалити
  6. Девочки, огромное спасибо за комментарии и поддержку!

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже круто!!!! Просто ВАХ чк круто)) І так романтично)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...