вівторок, 10 січня 2017 р.

4 етап проекту "Від цегли до зірок"

 notebook cover
Привіт, друзі!

Остання моя робота для проекту "Від цегли до зірок", для четвертого етапу.
Це моя готика:) 
Довго я робила цю обкладинку для блокноту... Вірніше, якраз саму обкладинку я зробила досить швидко. А ось оформити її у блокнот так і не вдалося вчасно. Дуже хотіла зробити відкрите коптське плетіння палітурки. Але не знайшла срібного кольору ниток Ірис. Покажу просто обидві сторони обкладинки.
notebook cover
Рельєф зроблений алюмінієвою плівкою та структурною пастою з піском. Зверху нанесена срібна акрилова фарба-металік від СкрапЕго. На жаль, фарба майже засохла, тому сухим пензлем та губкою не було можливості її навіть взяти.  Наносила пальцями, з яких вона теж осипалася. Тож було ще те випробування:)
Але мені подобається рельєф. 
notebook cover
Тож все-таки знайду потрібні ниточки і дороблю блокнотик. До речі, в ньому всередині будуть розділителі з дуже красивого сріблясто-перламутрового паперу.
Банер проекту:

Blog Widget by LinkWithin

6 коментарів:

  1. Очень интиресно и захватывающе!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Наташа,очень красивая текстура.Мне кажется,что нитки можно взять любые,и потом их чуть подкрасить серебрянной красочкой,после того,как все будет готово.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олю! На жаль, тут так не вийде, бо буду зшивати весь блокнот цими нитками, не хочеться замазувати білі сторінки фарбою.

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...