четвер, 30 червня 2016 р.

НП "Блокнот". Фінал. Ч.1

Ось і фінішував навчальний проект "Блокнот". Трошечки сумно... Сумно, що він завершується... Але дуже приємно усвідомлювати, як багато він мені дав! Дівчата-експерти поділилися такою кількістю інформації, підбадьорювали та весь час надихали на експерименти! А учасники створили неймовірну кількість красивенних блокнотів!
Мушу зізнатися, що я навіть не всі дописи експертів прочитала:), ретельно вивчала тільки ті, яких потребувала для створення своїх конкретних блокнотів. Тож буду ще не один день перечитувати і передивлятися майстер-класи, і не тільки екпертів проекту, але й учасниць!
Бо ще маю стільки нереалізованих ідей та недошитих блокнотів! Хочу зробити і тревел-бук, і кулінарну книгу, і софт-бук, і врешті-решт, планер для себе і доньки)))

А ось і мій перший блокнот - "Осінній" (дуже мені сподобалось давати їм назви))):

Тонувала аркуші кавою, прикрасила їх штампами:
І дописи експертів, які я використала для створення цього блокноту:
І етап. Аркуші затонувала я кавою, без експертів, а треба було дочекатися допису Олесі Барінової, надто вже "авторськими" вони получились:)
ІІІ етап. Для зшивання блоку я скористалася МК Наталїї Амельченко "Классический книжный переплет", каптал сплела, як показувала Юлія Фролова.
IV етап.  Повністю робила за МК Олесі Барінової. 

Хочу ще раз подякувати організаторам та експертам за такий грандіозний проект!
Blog Widget by LinkWithin

11 коментарів:

  1. Как мило и по осеннему получилось! мне очень нравится, а вышивка на обложке смотрится просто замечательно! Спасибо что творили вместе со СкрапМиром!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за приємні слова! Творити з такою командою було надзвичайно цікаво! А перший блокнот - він для мене дійсно особливим став :)

      Видалити
  2. Такой гармоничный блокнот! Вышивка красивенная!

    ВідповістиВидалити
  3. Блокнот шикарен! Вышивка дополняет обложку и выгодно приглушает ее яркость.
    Листочки и без МК получились красивые, действительно авторские и неповторимые.
    Спасибо за участие в ОП "Блокнот"!

    ВідповістиВидалити
  4. Красиво, уютно! Мне сразу школу напомнило))

    ВідповістиВидалити
  5. Гарно, дуже по-осінньому:) Сподобалася вишивка, а також те, як вона чудово поєднується з тканиною обкладинки, сторінки, прикрашені листочками, закладка.

    ВідповістиВидалити
  6. очень аккуратная и стильная работа!

    ВідповістиВидалити
  7. Такой приятный уютный и аккуратный блокнотик!
    Спасибо за такую красоту!)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...