понеділок, 6 червня 2016 р.

НП "Блокнот". 1 етап. Спроба №3

Ці аркуші я фарбувала ще півтора місяці тому, та обробити фотографії і опублікувати допис було ніколи. Надолужую згаяне:)

Експериментувала я з харчовими барвниками з набору для великодніх яєць (якраз перед Великоднем їх сила-силенна продається з найрізноманітнішими ефектами). Вибрала бузковий/гранатовий колір з набору пастельних барвників. Зробила розчин з усього пакетика (5г на 250 мл води), і дарма - надто вже насичений (темний) колір вийшов, довелося розбавляти великою кількістю води. Частину аркушів затонувала у більш яскравий рожевий колір, іншу частину вирішила робити світлішою і ще доливала води.
Готувала аркуші я для двох блокнотів А6, кількість аркушів для кожного блокноту розділила навпіл і для другої частини вирішила зробити фіолетовий відтінок.
Для цього розчинила трохи синього барвника і додавала в рожевий, пробуючи на зразках паперу колір. Спочатку вийшов такий ніжний лавандовий відтінок, яким я затонувала аркуші для одного блокноту. Потім додавала ще синій барвник і набризкала фіолетового аква-спрею. Одержаним більш темним розчином затонувала аркуші другого блокноту.
  Аркуші для блокноту зі світлими відтінками:
Блок з нього я показала в попередньому дописі.
На рожеві аркуші для другого блокноту, коли вони вже майже висохли, я вирішила побризкати аква-спреями Фабрики Декору. Спочатку побризкала рожевим "Розовый фламинго", а потім фіолетовим "Ежевика". Коли бризкала з розпилювача, плями дрібнодисперсного крапельного пилу мені не дуже сподобались, набризкала ще прямо трубочкою:
А ще я не врахувала, що аркуші в мене сохнуть, перекриваючи один одного, і спреї забризкали не всю їхню поверхню. Потрібно було їх розкласти рівномірним шаром.
Ну нічого, будемо вважати цей недолік додатковою перевагою "handmade" :)
Забула сказати, що ці аркуші я також ароматизувала ваніллю (МК Наталії Балабанчук - експерта із запахів), і надихалась я на експеримент дописом Вікторії Порєчної.
Результат мені дуже сподобався: гарне рівномірне тонування, можливість регулювати насиченість розчину, змішувати різні кольори для одержання різних відтінків, і головне - бюджетність та доступність.

Blog Widget by LinkWithin

3 коментарі:

  1. гарна спроба! Я фарбувала чорнилами для принтеру то не так рівномірно як у тебе. Нагадує ванільно-полуничний коктель!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Чорнила для принтеру, мабуть, не такі бюджетні:)
      Я й хотіла такої рівномірності досягти. Ще хочу спробувати інші ефекти.

      Видалити
  2. Чудесные нежные получились странички! Так держать! Спасибо от всей команды СП Блокнот

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...