четвер, 2 червня 2016 р.

НП "Блокнот". 2 етап. Форзаци та розділителі

Вітаю, дорогенькі! Довгенько ж мене тут не було :)
Наздоганяю проект "Блокнот", буду поступово дописувати свої чернетки із дослідами й одержаним досвідом)))

Другим етапом проекту було підготувати розділителі та форзаци. Дівчата-експерти публікували дописи з такими красивими розділителями, а я ніяк не могла второпати, як вони потім вшиваються у блокнот. Врешті-решт вирішила в їхній якості використати аркуші крафт-паперу.
А ще епопея була в мене з пошуком відповідного до тематики блокноту скрап-паперу для форзаців. Довго нічого не припадало до смаку, вирішила зупинитись на двосторонніх аркушах з нотами з колекції "Heritage" TM "Роса".
Для форзаців зробила кишеньки і прикрасила їх вирубкою з відштампованих осінніх листочків. Ідею таких кишеньок побачила у Алли та скопіювала собі). Розділителі з крафт-паперу також прикрасила листочками.
Поки готувала форзаци, встигла зшити блокнот. Наступним дописом покажу вже готовий блок.

Blog Widget by LinkWithin

6 коментарів:

  1. Очень красивый осенний блокнот! И бумага для форзацев идеально вписалась, спасибо, что творите вместе с нами! =)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую за відгук! О, папір для форзацев довелося довгенько пошукати)))

      Видалити
  2. Щось давно я у тебе тут не шарилась))))) Початко нічогенький такий!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Заходь, заходь у гості, у мене новинки готуються! )))

      Видалити
  3. Великолепный комплект из осенних разделителей и форзацев! Спасибо от всей команды СП Блокнот

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...