четвер, 30 червня 2016 р.

НП "Блокнот". 5 етап. Тюнінг коптського блокноту

Вітаю, дівчатка!
Отже, блокнотик, який робила моя десятирічна  майже одиннадцятирічна племінниця для себе (звісно ж, за моєї допомоги))).
Правда, спочатку вона взагалі хотіла його зшитий забрати додому і вже сама дописати все, що їй потрібно. Та я умовила її використати штампи та трохи доробити розділителі.
І ще хочу зауважити, що робили ми все із залишків від набору 30*30, який я майже весь використала на міні-альбом. О, як же мені подобається цей папір, "SWEET GIRLS"  від Scrapmir! Треба купувати ще! :) А ще - набор штампів "Віночок" від Cherrylana Design! Він дуже пасує до цієї колекції!
Ми доклеїли розділителі, проштампували сторінки, додали надихаючих написів (літерами з англійського алфавіту також від Cherrylana Design) та вірізали метеликів і квіточки, зробили 3 тежика-закладинки. Усі вирізалки Віка буде вже приклеювати сама, без стороннього дорослого ока :) А я просто покажу далі всі розділителі.

Перший форзац і перша сторінка:

Перший розділитель:
Відкриваємо, а там - конвертик. Конверт навмисне робили без зав"язочок, бо він і так усе гарно тримає. Що всередині - секрет :)
Зворотна сторона конверту:

Другий розділитель:
Ця квіткова вклейка не проста. В ній - потаємна кишенька! Важко здогадатись, коли там нічого не лежить:)

Третій розділитель:

Четвертий:

На останньому форзаці - також кишенька:
Отакий веселий щоденник-записник тепер живе у моєї племінниці. Можна сказати, що вона сама собі зробила подарунок до дня народження)))
Можу резюмувати, що мені такий спосіб зшивання блокноту дууууже сподобався, ще й залишає простір для фантазії та масу варіантів з розташування ниток.
Додам блокнот до галереї робіт СкрапМиру та Черілана Дизайн:

Blog Widget by LinkWithin

4 коментарі:

  1. Ната, а сколько гордости будет у племяшки, когда будет показывать подружкам!

    ВідповістиВидалити
  2. Який же він яскравий та дівчачий, супер! Дуже вдало ви наштампували у ньому, це добавило квітого настрою блокноту та інтересу! Мені дуже сподобались вкладочки, и потайні карманчики))) Дякую, що берете участь в НП Блокнот!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Ташо! От що значить - створює дитина! У мене, мабуть, більш сухим блокнот би вийшов. А так - Віка його "розквітла")))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...