четвер, 23 червня 2016 р.

НП "Блокнот". 3+4 етап

Вітаю усіх у цей спекотний літній день!
У нас з племінницею зшився такий же яскравий, як літо, дівчачий щоденник.

Таша Вовчук так гарно показала, як зшивати блокнот коптським відкритим способом, що ніяких труднощів у нас з цим не виникло. Хіба що нитка занадто довгою була (навіть дві нитки), та в чотири руки ми впорались:)  Ну, і племінниця вчилася міцно тримати голку)))
Прикрасила корінець Віка вісюльками для браслетиків, а я знайшла у своїх запасах великий бісер, і ми його теж вплели. Досить непогано вийшло, чи не так? Я б взагалі на всі перетинки його пустила, та племінниця не захотіла.
Блокнот має 10 зошитів по 10 аркушів та 4 розділителі, які ми також вшивали, як окремі зошити. В якості нитки взяли древній ірис з маминих запасів. Скрап-папір - з колекції SWEET GIRLS Скрапмиру (це наразі мій фаворит!).
Обкладинку зробили так само, як і Таша - просто наклеїли скрап-папір на товстий палітурковий картон. І тут мене взяли сумніви. Мабуть, перед тим, як клеїти папір, потрібно було пофарбувати білим акрилом зрізи картону, бо інакше нитки будуть протирати картон.
 Залишився останній етап - прикрасити сторіночки, розділителі та обкладинку.

А в мене ще гарна новина сьогодні - знайшла майстерню, де мені будуть обрізати блоки, і дядечко-майстер, який вже майже півстоліття займається цією справою, похвалив мої блоки! Дуже було приємно. А ще він довго їх нюхав йому теж кавові найбільше сподобались)))
Blog Widget by LinkWithin

6 коментарів:

  1. Ната, какой класснючий блокнот получается! Каптал - красота настоящая, идея с бисером замечательная, беру себе на заметку. А я все не решусь попробовать переплет открытый, но обязательно сделаю)) Очень интересно будет посмотреть итоговый вариант!

    ВідповістиВидалити
  2. Блокнот - дівчинка ! БлокнотКА. Дуже гарно, молодці ви двоє.

    ВідповістиВидалити
  3. Классный!! Такой веселенький и яркий, поздравляю!

    ВідповістиВидалити
  4. Яка красаааа!!! Мені дуже подобається такий життерадісний та яскравий блокнотик! Супер! Блок зшито гарно та аккуратно, ідея з бісером - просто супер-пупер!!! Обложечку будете прикрашати, чи залишите так чистенькою?
    Я не бачу потреби красити основу акрилом, адже якщо блок зшито міцно (ниточки всі затягнуті, і нічого не гуляє), то самі нитки не рухаються при відкриванні/закриванні блоку. Красити можна в тому випадку, якщо цього вимагає сам блокнот по стилю, чи естетиці ;)
    Ви обидві молодчинки! Гарна робота, і я дуже рада, що племінниця не дала вам зробити бісером всі дорожки)))) так він виглядає ще краще!
    Дякую! Ви надихаєте!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Який класнючий блокнот, позитивний і такий дівчачий! І так все акуратно зроблено! Дякуємо за участь у проекті "Блокнот"

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...