понеділок, 6 червня 2016 р.

НП "Блокнот". 3 етап. Блоки А6

Мої ванільні малючки :)


Ці блоки формату А6 я зшивала легким і простим способом, який показала Олеся Барінова. А найголовніше - це дуже швидко! 7 хвилин - і 22 зошити по 10 аркушів готові!
Для чайного та рожево-лавандового взяла однакові світло-рожеві нитки -  будуть схожі обкладинки. 
Але треба бути достатньо уважним, бо в одному зошиті на великій швидкості в мене з"їхала строчка. Перешивати я вже не стала, щоб не залишалися дірки. Та на майбутнє - буду на швейній машинці виставляти середню або мінімальну швидкість.

В якості капталу я використала бавовняне мереживо та кіперну стрічку. Кіперну стрічку на ~1/3 підгорнула і підшила.
Виглядає досить непогано і надійно тримає краєчки. Можна в подальшому користуватися.
Готові блоки:
Форзаци. Використала двосторонній та односторонній аркуші скрап-паперу.
До блоку форзаци також клеїла на пробіговані смужки в 7 мм.
Мені подобається, як акуратно виглядає стик між форзацем та першою сторінкою.
На сьогоднішній день цей спосіб зшивання зашитів - мій улюблений. Та я ще не спробувала коптський, і відкритий коптський, і японський. Тож з"являться ще нові блокнотики :)

Blog Widget by LinkWithin

6 коментарів:

  1. Такие классные и аккуратные блоки получились! Спасибо за совет со скоросью машинной строчки, никогда не задумывалась, но тоже хочу попробовать этот вид сшивания листов! Очень красивые форзацы у вас и пробигованная линия на них действительно делает блок аккуратней, так как клей не проступает никуда... Спасибо, что участвуете с нами!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за відгук!
      Мені дуже подобається цей проект, можна спробувати і навчитися багато чого та поділитися своїми враженнями.

      Видалити
  2. Гарненькі! Теж бігую форзаци для акуратного відкривання. Чудова ідейка з кіперною стрічкою!
    Дякую за участь у нашому проекті!

    ВідповістиВидалити
  3. Блоки получились шикарные и такие аккуратные! Супер! Спасибо вам за участие в проекте "Блокнот"! Будем рады видеть вас среди участников в следующих этапах!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Красно дякую!
      Робота над проектом продовжується! :)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...